Algemene voorwaarden

Door het akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden, komt er een overeenkomst tussen ons en u als klant tot stand. Maar voordat u akkoord gaat met onze Algemene Voorwaarden, verzoeken wij u vriendelijk deze aandachtig door te nemen. Dit kan vervelende situaties voorkomen. Indien u vragen heeft over onze voorwaarden, dan kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen.

Artikel 1 - Het bedrijf
1.1. Het bedrijf is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. Op deze website kunt u het KVK-nummer en het belastingnummer terugvinden. Ook kunt u daar onze contactgegevens vinden. 
1.2. Wij zullen uw persoonsgegevens nooit aan derden verstrekken. Indien wij dat wel doen, zullen wij altijd vooraf toestemming aan u vragen.
1.3. We doen ons uiterste best om u een uitstekende service te geven. Wanneer u twijfels of vragen heeft over uw aankoop, horen we dat graag.


Artikel 2 - Verzenden en retourneren
2.1. Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 3 werkdagen te verzenden. Als u in het weekend of op een feestdag besteld, kan het een dag langer duren. De levering van producten naar het buitenland kan langer duren dan de levering in Nederland. Dit is afhankelijk van het land waar het product heen wordt verzonden.
2.2. Wanneer u niet tevreden bent over uw aankoop, heeft u 14 dagen de tijd om dit bij ons aan te geven en uw aankoop te retourneren. U betaald de verzendkosten van het desbetreffende product dat u wilt retourneren zelf. Als wij het geretourneerde product in goede orde hebben ontvangen, ontvangt u het betaalde bedrag op uw rekening. Dit kan tot 14 dagen duren.
2.3. Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen te voorzien van de originele verpakking, prijskaartjes, etc. Ook dient er geen schade aan het product te zijn.


Artikel 3 - De overeenkomst
3.1. De overeenkomst tussen het bedrijf en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en de klant een betaling heeft voldaan via Tikkie. Wij als bedrijf versturen het product pas als de betaling voldaan is. Nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door het bedrijf, is de klant eigenaar geworden van het betreffende product. 
3.2. Nadat u tot aankoop bent overgegaan, ontvangt u van ons een bevestiging en een kort overzicht van uw bestelling. Hierin staan de gekochte producten en de prijzen hiervan.


Artikel 4 - Prijs
4.1. De prijzen die bij ons op de website, Facebook en Instagram staan zijn altijd inclusief BTW. 
4.2. De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte van het pakket. Als uw bestelling door de brievenbus past, worden de verzendkosten door ons betaald.  Als uw bestelling niet door de brievenbus past en u heeft een bestelling onder de €50,-, dan brengen we verzendkosten in rekening. 
4.3. U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u bevestigd wordt, indien u heeft aangegeven akkoord gaat met de aankoop. In het overzicht wat u daarna krijgt, staat opnieuw de aankoopprijs vermeld. 


Artikel 5 - Klachten en garantie
5.1. Klachten over de levering dienen aan ons gemeld te worden via onze mail. Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk. Wij zullen dan met de desbetreffende bezorger contact opnemen over de levering van het product.
5.2. Klachten over het product zelf dienen aan ons gemeld te worden via onze mail. Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk. Wij zullen dan contact opnemen met de groothandel of fabrikant en zullen hierin bemiddelen als tussenpersoon. Indien de klacht binnen onze mogelijkheden ligt, proberen wij deze zelf voor u op te lossen.
5.3. Wij streven ernaar om klachten binnen 14 dagen helemaal af te handelen. Omdat we rekening moeten houden met andere factoren kan dit ooit langer duren. 
5.4. Afhankelijk van de klacht wordt beoordeeld hoe en welk bedrag er wordt vergoed door Be Precious NL.

  • Facebook
  • Instagram